🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود فروختگان

(ثبت: 222390) اسفند 20, 1398 

 

جمعی که زمام خود بدادند عدو
آن جمع به استخوان فشردند گلو

بردند ز سفره های مردم ارزاق
انباشته اند به کلبه ها، آه ز داغ

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا