🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید جهان افروز

(ثبت: 233242) آبان 16, 1399 

خورشید جهان افروز

بیا تا غرق رویای تو و افسانه ات گردم
شبی در ساحل چشمم پی دُردانه ات گردم

بپاشی موج موج طره هایت را به دوش خود
و  من دیوانه رقص شلال شانه ات گردم

بریزی در نگاهم چشم پر آشوب مستت را
که محو از پرتو رخساره فرزانه ات گردم

بگردم با دلی آشفته دور کاکل نازت
بسوزم بی محابا از غم و پروانه ات گردم

از آن روزیکه عالم را اسیر خویش میکردی
یقین کردم که روزی ساکن کاشانه ات گردم

تو خورشید جهان افروز آیین سحر باشی
و من خاک ره صحن و سرای خانه ات گردم

بیا تا بار دیگر سوره اعجاز من گردی
و من مومن ترین حوّاری پیمانه ات گردم

 

 

 

 

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آبان 16, 1399

    👏👏👏👏👏
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 17, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    بسیار زیبا سودید
    زنده باد به این طبع روان و جاری
    سربلند باشید و برکرانه شعر و ادب بدرخشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  3. مینا یارعلی زاده

    آبان 17, 1399

    درودها و آفرین و احسنت🌹🌹🌹

  4. کتایون جلیل پور

    آبان 18, 1399

    بسیار زیبا و دلنشین سرودید جناب معصومی
    قلمتان سبز 👏👏👏👏👏👏

  5. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    دستمریزاد
    واقعا غزلی زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا