🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید گرفتگی

(ثبت: 996) اسفند 22, 1394 
خورشید گرفتگی

یک دست فرشته چید و تمجید گرفت 

از آب و گلت آنچه پسندید گرفت

دور و بَرِ تو هاله ای از نور نشاند

آنقدر که پهلوی تو خورشید گرفت

عفت نظری

نظرها
  1. سوگند صفا

    اسفند 23, 1394

    سلاااام خانوم نظری عزیز

    دست گل تون درد نکنه

    اجرتون با حضرت مادر (س)

    زنده باشین

    یاحق

  2. نگار حسن زاده

    اسفند 23, 1394

    سلام نازنینم

    بی نهایت زیبا بود.مرحبا نازگلم

    آبجی عالی بودی

    اجرت با بانوی آب و آیینه

  3. علی معززی

    اسفند 24, 1394

    سلام بانو

    بسیار عالی…

  4. عسل رادمنش

    اسفند 24, 1394

    سلام و مهر بانونظری گرامی

    بسیار زیبا بود/قلمتون ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا