🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشا بحال حسین ع

(ثبت: 251302) مهر 8, 1401 

 

اینهمه عاشق که با پای پتی
روی خار و سنگها دل می نهند
با تمام اشتیاق و عقلشان
دست و پاها هیچ , سر هم می دهند
پا به پای تک سواران حسین ع
کودکان با یاد اصغر می دهند
شب نخفتن , راه ِسخت و پُر نشیب
سر به کوی دوست در دم می دهند ( بیاد شهید حججی )
من کجا و اوج عرفان شما
تا ابد پیمانه بر هم می دهند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. فریبا نوری

    مهر 8, 1401

    درود جناب مروج همدانی گرانقدر
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا