🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوشبختی

(ثبت: 226319) اردیبهشت 16, 1399 

 

ببين چقدر خوشبختم !
ببين چگونه سخاوت سياه شب
چتري ز سايه اش بمن بخشيده است
و عظمت دلتنگي هايم
قفس کوچکم را
چگونه تحقير کرده است
ببين چگونه سيم هاي خار دار
گلوي آواز مرا
نوازش مي دهند
و چگونه صميميت اشکها را
مي نوشم
وقتي رؤياهاي پر آفتاب
دلسردي هايم را
اجاق مي بخشد

بهروز پژواک 82/6/16

 

 

 

 

نظرها
  1. اردیبهشت 16, 1399

    چه درخششی دارد محتوای انسان گرایانه ی این شعر
    اشتراک درد دوری و اسارت که عمیق ترین اندوه های بشر است
    در ساختاری منسجم شکل می گیرد بی آن که زبان شعر، تلخ یا اندوهگین باشد
    و این توفیق نتیجه ی استخدام هوشمندانه ی واژه هاست
    و چه پایان بندی پر آفتابی
    درودها شاعر

  2. بهروز پژواک

    اردیبهشت 26, 1399

    سپاس بیکران گرامی دوست شاعرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا