🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش بر احوال آن کسانی روزگار

(ثبت: 221362) بهمن 10, 1398 

 

با بیان سحری مبین چون آشنا
لوحِ دل را بازگویی ماجرا

خوش بر احوال آن کسانی روزگار
گوش بر پندی عملکردی نما

ولی اله بایبوردی

01 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 10, 1398

    درود بر شما
    جناب بایبوردی نازنین
    🌿🌺🌸🌺🌸🌸

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 10, 1398

      سلام

      استاد معصومی عزیز

      ممنون از همراهی تان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

  2. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درودها بزرگوار

    ممنونم از اشتراک گذاری

    قلمتان سبز و نویسا🌸🌸🌸🌸

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 10, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از همراهی تان

      در پناه ایزد منّان

      🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا