🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال آرزو

(ثبت: 254617) دی 18, 1401 

 

مثل بارون وبرگ وشوروخیال
مثل پاییزی که عقب میره
آسمون نقش مارونازکشید
فاصله دست مارومیگیره

من هنوزم توخاطرات گمم
دخترکوچه ی بغل خندید
ازکجابایداین صداروشنید
ازکجامیشه آرزودزدید

توی این خواب لعنتی حبسم
ایستی واسه اتوبوس نبود
توی این شهرلعنتی هرگز
خاطره اینقدرعبوس نبود

توی تبعیداین خیال مخوف
حالتوازهمه میپرسیدم
بعدتو دیدنم یه عادت شد
بعدتوازخودم میترسیدم

بازمان ردشدی ازاون روزا
دیدی پاییز؛زیرپات هیچه
توی جاده هنوزصدایی هست
جاده بی موی تونمیپیچه

 

(نازگل)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام
    چهار پاره ای ساده و روان بود
    موفق باشی نازگل

  2. طارق خراسانی

    دی 18, 1401

    سلام
    جاده بی موی تو نمی پیچه

    زیباست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا