🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیرسا

(ثبت: 269984) خرداد 7, 1403 

 

تو نصف قلب مادری آقا
مثل امید من؛ که پا هستی
جان منی ؛ تفسیر دنیامی
عشق دلم تو هیرسا هستی

تو داغ آذر هستی وگرما
همراهته هرجا که پیداشه
آتیش داغ سرد پاییزی
اینجا بمون تا فصل رویا شه

واسه هجوم غم تو شب دردام
تو مثل ماه روشنی؛آبی
پاک و زلالی مثل مروارید
توی دلم مثل صدف خوابی

وقتی هوای من میشه برفی
با بوسه هات آتیش میگیرم
تومثل اون قندی که میخوامی
باقهوه ی چشم تو من سیرم

از فال حافظ تو شب یلدا
اینجا تورو میگیرم و دارم
تو هدیه ی ناب زمستونی
از صورت تو برف میبارم

تو جشن آغاز زمستونم
که باز انارمون ترک برداشت
عشق تو اومد؛ پاییزو سوزوند
برگارو خشکوندو تو رو باز کاشت

دستاتو میگیرم که پایان شه
تو قبل و بعدو حال من هستی
جان منی تعبیر رویامی
آقای هیرسا ؛مال  من هستی

(نازگل )

برای پسرزیبایم آقا هیرسا

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مجید محمدی( تنها)

    خرداد 7, 1403

    درود بانو قلمتان ماندگار🌷
    خدا پسر دلبندتان آقا هیرسا رو برای شما حفظ کنه و شما رو هم برای آقا هیرسا خدا نگه داره

    • نزهت عاشری

      خرداد 9, 1403

      خیلی ممنونم جناب لطف دارید

  2. مهرداد مانا

    خرداد 7, 1403

    سلام .. و راستش می خواستم در مورد تفاوتی که زنان در نقش های طبیعی شان با هم دارند ، مطلبی بنویسم که دیدم گزینه ی نقد بسته است . پس صرفا کامنتی آرزومندانه می نویسم که امیدوارم پسرتان برایتان بماند و زندگی را برایتان شیرین تر کند .

    • نزهت عاشری

      خرداد 9, 1403

      سلام بفرمایید ممنون میشم ازصحبتهاتون استفاده کنم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا