🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال خسته ی باران

(ثبت: 253461) آذر 5, 1401 

 

تا خوشه ی پروین نشان سوی تو را می داد
دل وعده ی دیدار با روی تو را می داد

در کوچه های آسمانِ شب سفیرِ قوس
بر دل مسیر ِِ تاج ابروی تو را می داد

طرح نگاهت را کشیدم روی یک کاغذ
گل داد کاغذ، غنچه ها بوی تو را می داد

در باورم هر شب خیال خسته ی باران
آرامش دریای بازوی تو را می داد

در بسترم جنگی میان عشق و حسرت بود
بالش فقط اخبار گیسوی تو را می داد

عطری که پیچیده میان دشت ازمیخک
در دل هوای باغ مینوی تو را می داد

با فرعونِ مرگم تمام عمر در گیرو
در نسخه اش سینوهه داروی تو را می داد

هرشب میان حجله ی بیدار چشمانم
تن پوش شب هم حس ِ جادوی تو را می داد

 

سارا(س. سکوت)
۵آذر۴۰۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):