🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال دل

(ثبت: 5207) آذر 29, 1396 

 

‏‎‏‎در التجای چشم غزالی ، هنوز دل
‏‎‏‎زير هزار فکر محالی، هنوز  دل

‏‎‏‎در انحنای بوسه ی گرم و هوای سرد
‏‎‏‎داری چه روزگار و چه حالی! ، هنوز دل

‏‎در آتش هوای نگاری که روز و شب
‏‎‏‎خوش می پزی وصال خیالی هنوز دل

پا را گشوده ای به خرابات عاشقان
‏‎‏‎دانى مگر حرام و حلالی هنوز دل؟

‏‎‏‎رفتی تو شاد، حيف…ندانی که می کشد
‏‎‏‎بى تو چه بارِ  درد و  ملالی،  هنوز دل

طارق خراسانی

1396/9/27

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):