🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیمه ها

(ثبت: 2615) مهر 23, 1395 
خیمه ها

از چیست که چشم وُ دل ما می سوزد

هم گوش وُ هم گلو وُ پا می سوزد

با بغض شدیدی عمه #زینب (س)می گفت: 
#عباس (ع)که نیست خیمه ها می سوزد

#عفت_نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    مهر 24, 1395

    مرحبا

    زیبا بود مهربانو

  2. مهر 24, 1395

  3. سمانه تیموریان

    مهر 24, 1395

    درود فراوان 

  4. علیرضا حکیم

    مهر 29, 1395

    درود برشما بسیار زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا