🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیّر

(ثبت: 1482) اردیبهشت 26, 1395 
خیّر

برگونه ی گل بوسه ی تبداری زد

دیدم به دل ابر نزد دستی رد 

این خیّر گمنام همان خورشید است

پنهان شد و  موسیقی  باران آمد

عفت نظری

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1395

    سلام خانم نظری عزیز

    رباعی بسیار زیبایی ست

    در پناه حدا شاد زی…………………………………………………………………..

  2. نوید دانایی هوشیار

    اردیبهشت 27, 1395

    سلام بانو

    تصویر سازی هنرمندانه ای بود و ضربه ی پایانی هم درخور تحسین …

    برقرار باشید

  3. سوگند صفا

    اردیبهشت 27, 1395

    سلااام خانوووووم‌نظری عزیز

    کوتاه و‌زیباااا…

    اما واقعا دوست داشتم.

    زنده باشی

    یاحق

  4. حمیدرضا نادری

    اردیبهشت 27, 1395

    سرکار خانم نظری باسلام 

    شعر زیبایی از شما خواندم تحسین برانگیز است 

  5. فاطمه صابر

    اردیبهشت 30, 1395

    تصویر سازی دلنشین و قشنگی بود عفت بانوی عزیز 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا