🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داغ

(ثبت: 13234) بهمن 3, 1397 

سینه
پر غم
هنوز هم
از پشت و پهلو
سنگ صبو ری می خورم…
امّا
به توکه می آیم…
هی ها له های نوید
می پیچد …به پایم
پی درپی
به تو می آیم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    بهمن 7, 1397

    درودها استادم لذت بردم چون همیشه از این قلم هوشمند و توانا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا