🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دامان پر از خار

(ثبت: 7106) آبان 23, 1397 

آن قدر دلم دل نگران است که دیوار
از ترس همین حادثه جان داد به آوار

این راز به فریاد رسیده ست ولی دل
آرام و صبور ست،تبش از سر انکار

آغشته ی لبخند به فرمان دلم که
با دیده بیان کرد،چه ناگفته ی بسیار…

درد است اگر،سهم تمنای دل من
امید چه سود ست،به دامان پر از خار..؟!

هر شام که پیچید،به در آه و فغانم
مهتاب نتابید و دوام ست،شب تار!

هر بار که شد حادثه ی تلخ فراموش
درگیر شدم باز به تکراری تکرار…

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):