🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 داوری

(ثبت: 260738) خرداد 18, 1402 

 

عمری ادبا سخنوری می کردند
با لطف قصیده دلبری می کردند

شعر من و تو گناه ما شد وقتی
ما را کلمات داوری می کردند

بداهه عادل دانشی

 

 

 

 

نظرها
  1. درود و دستمریزاد…..من نیز به اقتفای شما بداهتآ سرودم :

    عمری ادبا سخنوری می کردند
    تبلیغ ز هر دری وری می کردند

    با نشر لغات عربی در هر شعر
    سرکوب زبان مادری می کردند!

    • عادل دانشی

      خرداد 18, 1402

      درود استاد کاشانی
      سپاس از رباعی زیبایتان ..واقعیت تلخی را بیان کردید ..امان از ادیبانی که برای خوش خدمتی به اربابان زبان شیرین فارسی را سرکوب کردند🌸🌺🌷

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 18, 1402

    سلام و درود تان

    • عادل دانشی

      خرداد 18, 1402

      درود جناب رضاپور ارجمند🌺🌷🌹

  3. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 18, 1402

    درود جناب دانشی ارجمند
    زیبا سروده اید
    🙏🌺🙏🌸🙏🍃

    • عادل دانشی

      خرداد 18, 1402

      درود ها بانو
      سپاس از حسن نظرتان🌸🌺🌷🌹💐

  4. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    عمری ادبا سخنوری می کردند
    با لطف قصیده دلبری می کردند

    شعر من و تو گناه ما شد وقتی
    ما را کلمات داوری می کردند

    درودو سپاس بزرگوار دستمریزاد رباعی خوبو جالبناکی است

    🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️🙏🙏🙏🙏

    • عادل دانشی

      خرداد 19, 1402

      درود جناب جمعی
      سپاسگذارم
      🌸🌺🌷🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا