🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دخترک بهار

(ثبت: 231520) شهریور 20, 1399 

 

– دخترک بهار:

چشم‌هایم،،،
بارانی‌ست.

من،
نامم بهار!

#لیلا_طیبی (رها)
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 20, 1399

    🌹🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا