🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دخیل عشق ِ حسینی

(ثبت: 2598) مهر 19, 1395 
دخیل عشق ِ حسینی

          دلم  شکسته  خدایا  ،  هوای  پَر دارم

          دوباره  چشم  ِ امیدی بسوی در دارم

          دخیل  ِعشق  ِحسینی  ، مُرید ِ عباسم

          هوای دادن  ِ  سر  در طی  سفر  دارم

ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بر همه عاشقان ِ دین محمدی تسلیت باد.

        طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 20, 1395

    سلام و‌درود بی حد بر بزرگ‌بانوی شعر پاک

    بسیار زیبا و‌نغز سروده اید 

    در پناه خدا

  2. مينا امينی

    مهر 24, 1395

    درودها مهربانوی خوب شعر

  3. سلام

    آفرین

    دلتان حسینی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا