🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درآمیخته

(ثبت: 219300) آذر 21, 1398 

ای در آمیخته با، هر کسی از راه رسیده
آخرین مخمصه‌ی قلب منه عشق ندیده

ماتم پنجره و نم نم بارانی پاییز!
بر تن هر غزل از جور تو اینگونه چکیده

طالع شوم من و قلب فراری شده از عشق
دلبر رنگی دلداده ای از عشق تکیده

به کدامین قسم عشق، وبالم شده بودی
که کسی بعد تو، آه از دل زخمی نکشیده

نه  دلم  لذت لبخند، از  این  معرکه  برده
نه کمی حال‌و هوای تو ازاین سینه پریده

باز، یادآوری‌ات کرده به‌ من فصل زمستان
باز  هم  مقطع  یلدایی  این  شعر  نچیده

به دلم زجر و پشیمانی از عشق  تو  بماند
چه کنم درد دلی را، که ز چشمت نرهیده

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهتاب ایزدسرشت

    آذر 21, 1398

    سلام
    آخرین مخمصه ی قلب من عشق ندیده… سلام و دروددر پناه خدا🌿

  2. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای سلطانی نژاد
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا