🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد بی تو

(ثبت: 209892) اردیبهشت 26, 1398 

کاش بودی و نبود این حالِ زار
باز یادت در دل و جان بی قرار

بی شماران غم ز دل راندم، ولی
دردِ بی تو در دلم شد ماندگار
.
21 اردیبهشت 1398

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مریم محبوب

    اردیبهشت 26, 1398

    درودها استاد گرامی 🌷

    نغز و دلنشین سروده اید 🌷

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 26, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  2. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و درودها استاد ارجمند

    رسا و دلنشین …

    دستمریزاد .

    تقدیمی :

    گلِ خورشید ماهرو پیدا
    در فضایی مجاز واویلا

    گر تخیّل ، خیال اندیشی
    واقعیت مجازِ حق نما

    ولی اله بایبوردی

    🌺🌷🌺

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 26, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور موثرتان

      در پناه خدا 🌿🙏

  3. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 26, 1398

    سلام و احترام محضر استاد گرانقدرم

    زیبا و دلنشین

    لذت بردم از شعر قشنگتان

    درود هاااااا

    درد بی تو ، در دلم از دردها افزونتر ست
    از تمام دردها این درد ، نا موزونتر ست

    بودنت آرامشی در جسم و جانم می دمد
    دل ولی از دوری بسیار تو محزونتر ست

    بداهه ی تقدیمتان

    سر بلند باشید به مهر

    💐💐💐💐💐🌹🌺🌸🍃

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 26, 1398

      سلام و درود

      سپاس از حضور گرم و بداهه بسیار زیبای تان

      در پناه خدا 🙏

  4. موسی عباسی مقدم

    اردیبهشت 26, 1398

    درود براستاد عزیز بسیار زیبا بود بزرگوار

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 26, 1398

      سلام و درود بر جناب عباسی مقدم عزیزم

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا 🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا