🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خانه پایان

(ثبت: 270715) تیر 10, 1403 
خانه پایان

 

عمر
در خانه ی پایان
موج‌ دستی به فضا ،
رقص غمی داشت
سرود‌:
چگونه بخوانم؟
در این شام غم‌ شرح اندوه را

 

۹ تیر۱۴۰۳

 

 

 

نظرها
  1. معین حجت

    تیر 10, 1403

    درود و دستمریزاد استاد👏🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 10, 1403

      سلام حضرت استاد
      نمی خواهم به فضا، غمی بیفزایم ولی دعا کنید هر چه زودتر از این جهان هیچ پوچ ، پر از ریا ، تزویر و دروغ بروم لب های دعاگو را از دور می بوسم 🌹

  2. تیر 10, 1403

    درودتان باد استاد

  3. حمید گیوه چیان

    تیر 10, 1403

    درود استاد
    دمتان گرم و سرتان سلامت
    شاد و سلامت باشید❤️❤️❤️🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 10, 1403

      سلام حمید عزیزم

      سپاس از لطف مدام آن گرانمهر🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا