🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درد پنهانی

(ثبت: 3238) بهمن 10, 1395 

آلودگی هوا

ریزگرد های لعنتی از کشورهای همسایه

بیماری های تنفسی  هموطنانمان در اهواز و شهرهای مرزی

اینها اخباری ست که این هفته قلب مان را به درد آورده و فکرمان را مغشوش کرده

خیلی سخته نه آبی برای خوردن باشه و نه پولی برای خریدن آب و نه امیدی به بهبود اوضاع

برای
ذهن تو
افکار تازه ممنوع است
نوشتن از غم تصویر واژه ممنوع است

نوشتن از گل و
 تسکین درد پنهانی
برای مرگ ترانه
دوبیت لالایی

برای ذهن تو اشعار من شده محکوم
برای فکر من افکار تو شده معدوم

سکوت من پُرِ فریاد مرگ انسان ست
و گریه های تو لبریزِحسرت نان ست

احسان ظاهری (اهورا)
30 دی 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):