🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهاران می رسد

(ثبت: 253940) آذر 23, 1401 

 

گل بکارید عاشقان در خاک خشک
بر مشامم بوی باران می رسد

این ستم هایی که بر گل شد شبی
پیش چشمانت به پایان می رسد

بلبل از شوق چمن آوازه خوان
بامداد از کوی یاران می رسد

رخ نمایان می کند گل در چمن
عاقبت بلبل به سامان می رسد

بعد از این تاریکی و ویرانگری
نوبت فصل بهاران می رسد

 

محمد خسروی فرد

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. درود بر شما 👏👏👏🌹

    • محمد خسروی

      آذر 25, 1401

      سلام و عرض ادب
      سپاس از مهر حضورتان
      💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آذر 23, 1401

    درود بر شما زیبا سرودید💐🙏👏👏👏🌹

    • محمد خسروی

      آذر 25, 1401

      سپاسگزارم بسیار گرامی
      درود بیکران
      💐💐💐

  3. صفا یغمایی

    آذر 23, 1401

    درودبرشما زیبا بود احسنتم ودستمریزاد.
    پاینده باشیدبه مهرجناب خسروی عزیز.
    🌺🌺🌺

    • محمد خسروی

      آذر 25, 1401

      زیبا مهر و سخاوت شماست
      پاینده باشید
      سلام و عرض ادب
      💐💐💐

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 24, 1401

    درود بر شما
    زیبا سروده اید
    💐💐💐💐🌿🍃

    • محمد خسروی

      آذر 25, 1401

      سپاسگزارم
      به مهر می خوانید
      درود
      💐💐💐

  5. درودتان باد جناب خسروی. غزلی شیوا و زیبا مهمان قلمتان شدم و لذت بردم.
    بامید رسیدن باران
    در پناه یزدان بمانید و بسرائید.
    🌺🌺🌺🌺

    • محمد خسروی

      دی 5, 1401

      پاینده باشید ادیب گران قدر
      سپاس از مهر کلامتان
      سلام و عرض ادب
      💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا