🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 درياى غم

(ثبت: 241902) مهر 4, 1400 

 

امواج درياى غمت بى تاب مى كرد

وقتى كه چشمان تو را سيراب مى كرد

چشمان پر مهرت اسير اشكها شد

پروانه هاى باغها را خواب مى كرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا