🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریاب دلم

(ثبت: 2501) مهر 2, 1395 

اول به نیایش خدا خاسته ام
ای عشق سپس تورا از او خواسته ام
ای خاسته از هرآنچه من خواسته ام
دریاب دلم، که بهرت آراسته ام

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):