🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در ازا ماتم خریداری ز ما

(ثبت: 221942) اسفند 25, 1398 

 

روزگاری، شادمانی روز را
در ازا ماتم خریداری ز ما

در میان بس غنچه ای پژمرده گل
لحظه ای شادی که پهلو غنچه ها

ولی اله بایبوردی

13 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 25, 1398

    کوتاهی زیبا و اثر گذار خواندم و سپاسگزارم …
    درود بر شما

  2. ولی اله بایبوردی

    اسفند 25, 1398

    سلام

    استاد ارجمند جناب جلالی مهر نگار

    سپاس از همراهی

    ممنون از دیدگاه اثر گذار

    گرامی باد زاد روز پروین اعتصامی

    تقدیمی : 🌸

    بی خزانی حق درختی را نگاه
    آبداری میوه دارد ، جلوه گاه

    رؤیتی آن میوه کالی ، نارسی
    پر ثمر حق میوه پنهان همچو ماه

    ولی اله بایبوردی

    25 / 12 / 1398

    🌺🌺🍃🌿💐🌿🍃🌸🌸

  3. علی معصومی

    اسفند 26, 1398

    درود و ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما ……🌺🌸🌸🌺🌸🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 26, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      ممنون از همراهی تان

      در پناه ایزد دوست

      🌈🌈🌈🌸🌈🌈🌈💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا