🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در ازدحام کوچه بن بست سرگردان

(ثبت: 4330) تیر 2, 1396 

در ازدحام کوچه بن بست سرگردان

یا رب شب آدینه ی ما را سحر گردان

یا بازکن راهی دگر در عاشقی یا که

ما را دمی از این ره بن بست برگردان

از یاغیان کوچه های شهر عشاقیم  

این عقل ها با عشق گامی همسفرگردان

با جان خطرکردیم تا وصل تراجوییم

دلها  مدد در این مسیر پر خطرگردان

یاعاشقان راعقل کامل ده دراین وادی

یاعاقلان را در ره دل دربدر گردان

کار دل ما سوختن شد در حریم تو

لطفا شرار شعله ها را بیشتر گردان

ماچون کبوترهای دست آموز کوی تو

قفل قفس ای عشق خواهی بی اثرگردان

وقتی قدم در راه بنهادیم پس هستیم

راه وصال ای دوست خواهی سخت ترگردان

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا