🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در دل بشوی مگر تو بیرون بشوی!!

(ثبت: 2811) آبان 22, 1395 

لیلی نبود چگونه  مجنون بشوی؟

مجنون نشوی، کجا دگرگون بشوی؟

بیرون نشوی اگر که در دل بشوی

در دل بشوی مگر تو بیرون بشوی!!