🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در رکعت و سجود هر شب ترانه خوان

(ثبت: 212457) مرداد 10, 1398 

ساقی به سوزِ عشق دو بیتی نماز کن
حامیِّ شرب ،باش ،دلم ،بی نیاز کن

مستیِّ عشق است می گیرمت قنوت
مضراب را بگیر ،صوتم ،به ساز کن

در کارگاه ملک هر کس سروده خواند
من نیز این دو بیت خوانم تو ناز کن

آن حوریان که قُرب بخشد به خاکیان
این بیت را ،بگیر ،قلبم ،تو ،باز کن

در رکعت و سجود هر شب ترانه خوان
پَر می کشم به اوج ،نازم ،تو راز کن

آن حور وش که دوش آمد دهد پیام
بر سینه ،می نهم ، از دیده ،یاز کن

والی که خوش زِید ،در بین خاکیان
یا رب تو بخش کن عمرش دراز کن

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. امیر جلالی

    مرداد 10, 1398

    این بیت را ،بگیر ،قلبم ،تو ،باز کن

    جناب بایبوردی ، کلاس درس شما همینجا پای آثار زیبای شماست.
    درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 10, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب جلالی بزرگوار

      سپاس از همراهی با نکته نظر زیبایتان…

      در پناه واحد یکتا

      🌿🌹🍃🍃🌹🌿

  2. مرداد 10, 1398

    درود و عرض ارادت
    جناب بایبوردی نازنین
    لذت بردم
    🌿👏👏👏👏👏🌹

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 10, 1398

      سلام

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🍃🌹🌿🌿🌹🍃

  3. رضا زمانیان قوژدی

    مرداد 10, 1398

    زیبا و غمازانه است سروده پاکتان.
    بمانید استاد بایبوردی

  4. طارق خراسانی

    مرداد 10, 1398

    سلام و درود بر استاد گرانمهرم

    عا رفانه ای زیباست
    دلمریزاد
    لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 11, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی والامهر

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌸🌸🌸🌹🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا