🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در سوگ پدر سالار

(ثبت: 227994) خرداد 26, 1399 
در سوگ پدر سالار

 

اسطوره ی بی بدیل بی تکراری
هرچند که خفته ای ولی بیداری

صد سال دگر اگر هنرمند آید..
در بحر هنر شما پدر سالاری

حسن نبی جندقی(تنها)

تسلیت به جامعه هنر🖤🖤

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    خرداد 26, 1399

    روحش شاد و غرق در آرامش و آمرزش… 💐💐💐
    درود بر شما

    • حسن نبی

      خرداد 26, 1399

      درودها دوست عزیز ، الهی آمین🌺🌸🌺🌸

  2. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1399

    سلام و درود

    جان آن هنرمند دوست داشتنی شاد
    دستتون درد نکنه عالی ست

    در پناه خدا 🌹

    • حسن نبی

      خرداد 26, 1399

      سلام و عرض ادب ، زنده باشین🌺🌺

  3. محمد یزدانی

    خرداد 26, 1399

    درودتان جناب نبی دوست گرانقدرم .
    بسیار عالی و به هنگام سرودید .
    روحش شاد و
    در جوار رحمت حق در آرامش همیشگی باد .
    فکر کنم منظور جناب عالی بی بدیل بوده است که اینجا بی بدیع نوشته شده است 🌹

    • حسن نبی

      خرداد 26, 1399

      درود استاد ، ممنونم ، بله دقیقا مشکل تایپی بوده متوجه نشدم ، ممنون از حسن توجهتان🙏🏼🌺🙏🏼

  4. فرزانه حسنی

    خرداد 26, 1399

    عالی بود
    روحشان شاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا