🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در شب چشمان تو زندانی ام

(ثبت: 232643) مهر 27, 1399 

 

در شب چشمان تو زندانی ام
“تشنه ی یک” دیدن طولانی ام

جان به لبم آمده از دوری ات
مکث کن ای دیده ی بارانی ام

دیدنت ای کاش میسر شود
کاش که می شد تو ! بمیرانی ام

تنگ دلی راه نفس بسته و…
صبر ندارد دل توفانی ام

تاج سرم، ای پسرم، وارثم
حاصل ایام پشیمانی ام

بودنِ با تو که نصیبم نشد
بی تو اسیرِ غم و ویرانی ام

ورد زبانم همه جا اسم توست
“عاشق آن” چهره ی نورانی ام

خیره به در ماندم و در انتظار
تا تو بیایی و برویانی ام

کاش که یادی کنی از من شبی
بغض گلو گریه ی پنهانی ام

ناله و نفرین به هرآنکس که شد
باعث این ظلم و….پریشانی ام

#یاسررشیدپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. عظیمه ایرانپور

    مهر 28, 1399

    درود بر شما
    عالی بود و
    تداعی کننده ی غزل زیبای جناب بهمنی

    حرف بزن حرف بزن سال هاست
    تشنه ی یک صحبت طولانی ام💐

    • یاسر رشیدپور

      آبان 9, 1399

      سلام و سپاس از خوانش

      و لطفتان

      خوشحالم پسند واقع شد

      بله همین بیت ارسالی شما

      باعث شوق در سرودن این شعر شد

      درودتان باد

      💐💐🍃🌹🌹🌺🌺🌺💐💐🌿🌿

  3. حسن نبی

    مهر 28, 1399

    درود
    بسیار زیبا سرودید 🌹🌹🌺🌹🌹

    • یاسر رشیدپور

      آبان 9, 1399

      سلام و سپاس از خوانش
      و لطفتان
      پاینده باشید به مهر
      🌷🌷🌺🌸🌺🌷💐💐🌿🌿🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا