🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چهرۀ حور و پری را از کجا آورده ای ( یاسررشیدپور )

(ثبت: 263415) شهریور 9, 1402 

 

چهرۀ حور و پری را از کجا آورده ای
رمز و راز دلبری را از کجا آورده ای

از لبانت نغمه ای کبکانه می ریزی بگو
لهجۀ ناب دری را از کجا آورده ای

عطر موهایت نشانی دارد از باغ بهشت
این صفات برتری را از کجا آورده ای

اینچنین رخ مینمایی توی شهر دلبران
جلوه ی پیغمبری را از کجا آورده ای

ناامیدم می کنی با غربت چشمان خود
این نگاه سرسری را از کجا آورده ای

قندِ خونم رفته بالا،شایداز شهد لب است
از عسل شیرین تری را از کجا آورده ای

در طلسم چهره ات افتاده بس اهل هنر
شیوۀ افسونگری را از کجا آورده ای

ای گل خوشبو که جانم را معطر می کنی
این گلاب قمصری را از کجا آورده ای

#یاسررشیدپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. شاعر ارجمند
    جناب رشیدپور
    بسیار زیبا بود و ظریف
    قلمتان سبز و روان
    مهرتان ماندگار

    • یاسر رشیدپور

      مهر 18, 1402

      درود و عرض ادب جناب شرعی گرانقدر
      بی کران سپاس از لطف و
      حضور پر مهرتان ، ماندگار باشید
      🌺🌺🌺🌷🌹🌷🌺🌺🌹🌹🌷🌺🌺

  2. مهرداد مانا

    شهریور 9, 1402

    زنده باشید جناب رشیدپور
    حال جامعه غمگین است و حال مانا ناخوش . و شاید این گونه سرودن ها نیز تزریق تازگی باشد و نشاط و بایستی قدر دانست ، چه آنکه عشق را از یاد ما برده اند ….

    • یاسر رشیدپور

      مهر 18, 1402

      درود و عرض ادب جناب مانا گرانقدر
      بی کران سپاس از لطف و
      حضور پر مهرتان ، ماندگار باشید
      🌹🌹🌷🌺🌺🌺🌹🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌷🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا