🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مثل تیری که به یک آن ز کمان می گذرد

(ثبت: 259079) اردیبهشت 10, 1402 

مثل تیری که به یک آن ز کمان می گذرد
عمر ما نیز چنان باد وَزان می گذرد

گِلِه از تلخىِ ایام مکن دل خوش دار
وای از آن عُمر که با آه و فغان می گذرد

خنده با گریه و زاری نکند چارۀ درد
بنگر نیک به عمرت که چِه سان می گذرد

روز ها می گذرد خاطره ها می ماند
از گذرگاهِ مکان سِیرِ زمان می گذرد

غم امروز مخور……. غصه ی فردا به کنار
سخن از عشق بگو درد نهان می گذرد

نه زمان و نه مکان فرق به حالت نکند
هر طرف باشی و هرجا و مکان می گذرد

مشو وابسته ی کس،آنکه به تو نزدیک است
سر خاک ات رود و فاتحه خوان می گذرد

#یاسررشیدپور

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سیمین حیدریان

    اردیبهشت 10, 1402

    درودها👏🌹

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 10, 1402

    درودها بر شما
    جناب رشید پور نازنین
    ♡♡♡

    • یاسر رشیدپور

      اردیبهشت 13, 1402

      سپاس فراوان جناب
      معصومی گرانقدر
      🌹🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌷

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1402

    مشو وابسته ی کس،آنکه به تو نزدیک است
    سر خاک ات رود و فاتحه خوان می گذرد

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌🌹🌱

    • یاسر رشیدپور

      اردیبهشت 13, 1402

      درود و عرض ادب ، بی کران سپاس
      از لطف و حضورتان استاد گرانقدر
      پاینده باشید
      🌹🌷🌷🌺🌸🌸🌷🌷🌷🌹
      🌹🌷🌷🌷

  4. غلامحسین جمعی

    اردیبهشت 13, 1402

    درود و سپاس بزرگوار دستمریزاد جالب و آموزنده و دوست داشتنی است عزیز🙏🙏🙏🙏

    • یاسر رشیدپور

      اردیبهشت 13, 1402

      درود و عرض ادب استاد گرامی ، بی کران سپاس
      از لطف و حضورتان
      پاینده باشید
      🌺🌺⚘⚘🌹🌹⚘🌺🌺🌹🌹🌺🌷🍁🍁🌺🌺⚘🍁🍁🍁🌺🌺⚘⚘⚘⚘

  5. فاضله هاشمی

    اردیبهشت 16, 1402

    بسیار زیبا سرودید

    • یاسر رشیدپور

      اردیبهشت 17, 1402

      درود و عرض ادب ، بی کران سپاس
      از لطف و حضورتان
      پاینده باشید
      🌹🌷🌷🌷🌸🌸🌸🌹🌹🌷🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا