🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 یک نگاه مست تو صبر و قرارم ﺑﺮﺩﻩ است

(ثبت: 247619) اردیبهشت 20, 1401 

 

یک نگاه مست تو صبر و قرارم ﺑﺮﺩﻩ است
هوش و دین و دانش و دار و ندارم ﺑرﺩﻩ است

هر کجا باشی دل شیداى من دنبال توست
رفتنت بوى خوشِ عطرِ بهارم ﺑرﺩﻩ است

آسمان می گِرید و سیلاب اشکش از دلم
خاطرات خوب و شیرین نگارم ﺑرﺩﻩ است

در مسیر عشق تو ، عمری قدم برداشتم
هرچه مانده از غرور و اعتبارم برده است

خنده ام پژمرد و مانده بر لبم مهر سکوت
از جوانی فرصتِ شور و شرارم ﺑﺮﺩﻩ است

آتَشی بر جان و بر این منزل ویران زدی
تا به سر حد جنون و انفجارم ﺑرﺩﻩ است

نیست دیگر در دل من جز غم سوزان عشق
طعم شیرین ، گاه تلخِ انتظارم ﺑرﺩﻩ است

#یاسررشیدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 21, 1401

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    قلمتان سبز🌿

    • یاسر رشیدپور

      خرداد 8, 1401

      درود فراوان نثارتان

      به دیده لطف خواندید شاعربانوی گرانقدر

      خوشحالم پسند واقع شد

      لطفتان مستدام

      مانا باشید

      💐💐💐💐💐💐

  2. 👏👏👏💖💖💖
    💖💖👏👏
    👏💖
    💖
    درود و دستمریزاد جناب رشیدپور

    • یاسر رشیدپور

      مرداد 6, 1401

      درود و عرض ادب استاد گرانقدر

      بی کران سپاس از خوانش و

      حضور پرمهرتان ، خوشحالم پسند

      واقع شد

      ماندگار باشید

      🌹🌷🌹🌷🌺🌺🌷🌹🌷🌷

  3. محمد علی

    آبان 19, 1401

    اشعار زیبا بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا