🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با  تو روشن  می شود  کاشانه ی  ویرانه ام ( یاسررشیدپور )

(ثبت: 264540) مهر 19, 1402 

 

با تو روشن می شود کاشانه ی ویرانه ام
مثل شمعی و به گِردِ روی تو پروانه ام

یاسمن هستی ؟ و یا رز، ؟ عطر نو آورده ای
بوی ناب و تازه ای پیچیده در گلخانه ام

یاد چشمان سیاهت چنگ بر دل می زند
جُز نگاه نافذت…….! با عالمی بیگانه ام

تاكه می بینم تو را در خواب و رؤیاهای خود
از صفاى دیدنت پُر می شود پیمانه ام

ساقی چشمت شراب ارغوانم می دهد
روز و شب با یاد تو در گوشه میخانه ام

در دو چشم روشنت نور خدایی دیده ام
می سپارم بر تو یارب گوهر دُردانه ام

شُهرتِ زیبایی ات در شعر من شد آشکار
فاش می گویم که من یک عاشق دیوانه ام

 

#یاسررشیدپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. ساقی چشمت شراب ارغوانم می دهد

    روز و شب با یاد تو در گوشه میخانه ام
    سلام و درود
    بسیار زیباست
    بسیار زیباست
    در پناه خدا

    • یاسر رشیدپور

      مهر 19, 1402

      درود و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش و
      حضور پر مهرتان
      به دیده لطف خواندید
      پاینده باشید
      🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌷🌹🌹🌷🌺🌺🌹🌹

  2. مهر 19, 1402

    🌹🌹🌹🌹
    بسیار زیبا و دلنشین

    • یاسر رشیدپور

      مهر 19, 1402

      درود و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش و
      حضور پر مهرتان
      به دیده لطف خواندید
      پاینده باشید
      🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌷🌹🌹🌷🌺🌺🌹🌹

  3. طارق خراسانی

    مهر 19, 1402

    سلام و‌درود‌

    یاسر عزیز مدت ها نبودی و‌دلتنگت بودم
    با غزل زیبای عاشقانه دوباره به خانه ات باز گشتی
    سپاس

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

    • یاسر رشیدپور

      مهر 19, 1402

      درود و عرض ادب استاد گرانقدر
      کم سعادت هستم
      بی کران سپاس از خوانش و
      حضور پر مهرتان
      به دیده لطف خواندید
      پاینده باشید
      🌹🌹🌷🌷🌺🌺🌸🌷🌹🌹🌷🌺🌺🌹🌹

  4. درود بر شما🌺🌺🌺

    • یاسر رشیدپور

      مهر 22, 1402

      درود و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش و
      حضور پر مهرتان استاد گرامی
      به دیده لطف خواندید
      پاینده باشید
      🌹🌹🌹🌷🌷🌺🌹🌹🌷🌷

  5. درودهایم بیکران بر شاعر فرهیخته و غزلسرا جناب رشید پور عزیز.
    غزلی عاشقانه و جانانه ای را مهمانتان شده و لذت بردم.
    دست و قلمتان پر توان.
    👏👏💙👏👏

    • یاسر رشیدپور

      مهر 26, 1402

      درود و عرض ادب
      بی کران سپاس از خوانش و
      حضور پر مهرتان
      به دیده لطف خواندید
      پاینده باشید
      🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا