🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار یاسر رشیدپور

 

با تو روشن می شود کاشانه ی ویرانه ام

غزل

خوانش: 129

سپاس: 3

تعداد نظر: 10

 

چهرۀ حور و پری را از کجا آورده ای

غزل

خوانش: 177

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

مثل تیری که به یک آن ز کمان می گذرد

عمر ما نیز چنان باد وَزان می گذرد

غزل

خوانش: 164

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

 

یک نگاه مست تو صبر و قرارم ﺑﺮﺩﻩ است

غزل

خوانش: 348

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

چهره بگشا ماهِ من شب خیمه بر پا کرده است

غزل

خوانش: 319

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

من بیشتر از تو به غم عشق دچارم

خوانش: 252

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

رفتی و با رفتن تو،.! حالم اصلا خوب نیست

خوانش: 476

سپاس: 6

تعداد نظر: 8

 

خواب را از من گریزان کرده ای

خوانش: 489

سپاس: 5

تعداد نظر: 6

 

در شب چشمان تو زندانی ام

خوانش: 280

سپاس: 2

تعداد نظر: 6

 

سبزم اما حیف… چون دیگر بهارت نیستم

خوانش: 263

سپاس: 6

تعداد نظر: 2

 

با تو شاید دل سرگشتۀ من دل بشود

خوانش: 239

سپاس: 8

تعداد نظر: 14

 

روزگاریست که غم، هم نفسِ ما شده است

خوانش: 266

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

 

می گذارم سر به روى بستر تنهایی ات

خوانش: 194

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

پیش چشمش نیست فرقی بینِ پاییز و بهار

آدمِ سرکش که با غم ها نمی آید کنار

خوانش: 246

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

دنیا شبیه پنجره ای رو به ماتم است

این روزها که گریه برایم فراهم است

خوانش: 304

سپاس: 7

تعداد نظر: 8

دل زارم همیشه غمگین است

غُصِّه دارم کِه طالع ام این است

خوانش: 297

سپاس: 6

تعداد نظر: 10

 

لشکر عشق تو آید به هواداری من

خوانش: 221

سپاس: 5

تعداد نظر: 8

برای جسمِ بی جانم همان جانی

کجا ، کی ، در کنارم ساده می مانی

خوانش: 210

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

دلم گواه می دهد غریب آشنای من

به عرش كبریا رسد نداى تو نداى من

خوانش: 211

سپاس: 1

عشق تو بر مُلکِ دلم فرمانروایی می کند

شرم  نگاهت  بر حیای  من  خدایی می کند

خوانش: 163

سپاس: 6

تعداد نظر: 10