🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در شهادت امام حسن مجتبی ع

(ثبت: 216851) آبان 4, 1398 

دین خدا ز صبر حسن ع ریشه ها گرفت
شیعه تمام صلح خود از مجتبی ع گرفت

خونها به دل نمود و به حق استعاذه کرد
مردیکه مزد حاجت خویش از خدا گرفت

دانی کنون که شرح قیام حسین ع چه بود
تخمی که خود ز صلح حسن بود و پا گرفت

او برگزیده بود و ستم گشته قسمت اش
بس شعله ها که بر جگر از اشقیا گرفت

آبی طلب نمود و شرر ها به پا نمود
با قطره ای که جعده به زهر جفا گرفت

چون شعله گشته پیکر پاکش ز جرعه ای
فریاد و آه و وِلوِله ارض و سما گرفت

 

 

 

نظرها
  1. سلام استاد عزیز و بزرگوار

    دین خدا ز صبر حسین ریشه ها گرفت

    همان خط اول دنیایی از معناست

    درودتان باد بزرگوار

    🍃🌿💐🌺🌺🌺💐🌿🍃

  2. امیر جلالی

    آبان 4, 1398

    ارزنده بود و بسیار دلنشین نیز…
    بهره فراوان بردم و سپاس از سرودن این اثر. درود بر شما

  3. سلام استاد
    اجرتان با کریم اهل بیت🌺🌺

  4. سلام و درودها

    استاد معصومی عزیز

    اجرتان با ولایت

    رحلت نبی اکرم ( ص ) با امام حسن مجتبی ( ع ) تسلیت باد …

    🌺🌺🌺🌺🌹❤️🌹🌺🌺🌺🌺

  5. هادی بیابانی

    آبان 4, 1398

    سلام شاعر گرامی اجرت با امام حسن مجتبی ع 💐🙏❤️🌹

  6. طارق خراسانی

    آبان 4, 1398

    سلام و درود استاد

    الحق غزلی زیبا و کم نظیر است

    اجر شما با جان شهدای کربلا

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏❤️🌿

  7. 🌈🌈🌈🌈

  8. حامی شریبی

    آبان 5, 1398

    تمام کوچه
    پر شد
    از شایعه ی پیراهن
    خورشید
    وهیچ پنجره ای
    لب باز نکرد
    از این
    فتنه ی درد ناک
    که
    شب
    برای
    روز
    خواب دید

    حامی شریبی

    درود بر استاد و سربدارقلم جناب معصومی ارجمند و فهیم
    اجرتان با صاحب اثر
    درپناه
    خدای
    شقایقها

  9. درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا