🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در طلبش

(ثبت: 242208) مهر 21, 1400 

در طلبش

ای عشق بخاطر نسپردی سخنم را
هرگز نشنیدی غم و رنج و محنم را

در دام تو افتادم و بر باد ندادی
خوش رایحه نافه مشک ختنم را

آواره ی اعصارم و یک بار نگفتی
در گوش فلک قصه عاشق شدنم را

ایکاش بیادت بسپاری سر هر باغ
سرشاخه غارت شده ی نارونم را

روزیکه پر و بال بگیرم به هوایش
از یاد برم در طلبش جان و تنم را

تا آنکه سری در ره جانانه گذارم
وا کن به محبت گرهی از کفنم را

در فصل بهاری که رخش را بنماید
آلاله بروید همه دشت و دمنم را

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. درودها قلمتان زیباست

  2. کبری محمدی

    مهر 22, 1400

    سلام
    غزلی دلنشین خواندم
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا