🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در عطش

(ثبت: 241535) شهریور 14, 1400 

 

از شكوه ى عارفان نمى ترسيديم

از ناله ى ناتوان نمى ترسيديم

در آتش پر حرارت و سوسه ها

خاشاك شديم و در عطش رقصيديم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا