🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در فراق شهيدان

(ثبت: 241536) شهریور 15, 1400 

 

به سرزمين جاهلان مرا بخاك نسپاريد
جنازه ام به آب دهيد به لاله ها بسپاريد
خزان زيستن من در غروب لاله هاست
به لطف خون شهيدان ستاره ها بشماريد
اگر كه دوستان شهيدم كنار من نيستند
بروى ماه شهيدان ترانه ها بسرائيد
هوا ابرى و شب است و ديدها تاريك
بپاسداشت شهیدان حصارها بزدائيد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    شهریور 15, 1400

    درود بر شما🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا