🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در هزیمت شب

(ثبت: 232691) مهر 29, 1399 
در هزیمت شب

 

بی تو
غروبیم
سرد و ساکت و سیاه
با
دامانی
پراز شفق
ای معنی و ماجرای روز
بیا ، زودتر بیا

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 29, 1399

    🌹🌹🌹💐💐
    با سلام و دروود خدمت شما آقای رشنوی عزیز و گرانقدر
    بسیار زیبا
    زنده باشید
    🌹🌹🌹🌹
    با
    دامانی
    پراز شفق
    ای معنی و ماجرای روز
    بیا ، زودتر بیا

    🌷🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      مهر 30, 1399

      سلام

      سپاس از حضور ارزشمند

      نگاه خوبتون

      همیشه سلامت وسربلند بمانید بهمهر و نیکوییی

      و 🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  2. مازیار نژادیان

    مهر 29, 1399

    دستمریزاد بزرگمرد 🌹🌹🌹🌹🌹

    • اکبر رشنو

      مهر 30, 1399

      سلام
      و
      درودها

      برشما عزیز گرانقد ر جناب نژادیان

      خیلی خوشامدید

      همیشه باشید به مهر ونکوییهای خداوند عزیز

      و
      🌷🌷🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

  3. درودها
    سروده زیبایی از شوق قلمتان خواندم
    زیبا سروده ای
    در پناه حق

    • اکبر رشنو

      مهر 30, 1399

      درود

      دوست عزیزم

      سپاس از حضورتون
      سلامت وسربلند باشید
      و

      🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃

  4. دانیال فریادی

    مهر 30, 1399

    سلام استاد گرامی از خواندنش لذت بردم

    استاد گرامی دیگر پای شعر های من نقد پر ارزش شما را نمی بینم

    خوشحال میشوم اگر وقت داشتی نقدی بر اخرین شعر م یا هر کدوم که اصلاح دید خودتان بود بندازیت

    ممنون می شوم🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️

    • اکبر رشنو

      مهر 30, 1399

      سلام

      دوست عزیزم

      سپاس از خواندن به مهرتون

      همیشه باشید به مهر ونیکویی خداوند عزیز و🌸🌸🌸🌸🌸🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃

    • اکبر رشنو

      مهر 30, 1399

      دوست عزیزم

      چشم

      باشه🌺🌺🌺

  5. دانیال فریادی

    مهر 30, 1399

    ❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺شادکام باشید

  6. سمیه صباح

    مهر 30, 1399

    جناب استاد رشنو گرانقدر

    با سلام و احترام

    بسیار زیبا است🌹🌹🌹🌹

    مانا باشید و نویسا🌹🌹🌹🌹🌹👏👏👏

    • اکبر رشنو

      آبان 1, 1399

      درود
      بر
      شما

      سپاس از حضور مهرتان

      و🌺🌺🌺🌺🌺🍃🍃🍃🍃🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا