🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در پس پرده ای و این همه غوغا بشود؟

(ثبت: 1333) اردیبهشت 7, 1395 
در پس پرده ای و این همه غوغا بشود؟

در پس پرده ای و این همه غوغا بشود؟
چون درآیی چه شود؟!زلزله بر پا بشود

آنچه در شام وعراق است به ما میگوید
هر کسی طالبِ یار است، مهیا بشود

منتظر هستم و دانم که گُهر مردِ خدا
آنکه در پرده ی غیب است،هویدا بشود

نام او را زده ام بر دلِ دیوانه ی خود
تا مگر این دلِ بگرفته ز غم… ، وا بشود

«داده ام دخترکان سیب بریزند به حوض
گفته ام تا همه جا هلهله بر پا بشود»[1]

[1]. بیت از آقای امیر توانا املشی شاعر معاصر

ششم اردیبهشت 1394 طارق خراسانی