🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دستبرد

(ثبت: 216883) آبان 5, 1398 

بی خدایان آب مسموم می کنند

تشنگان را همچو مجنون می کنند

دستشان در سفره های مردم است

چشمها از اشک جیحون می کنند

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. ژیلاراسخ

    آبان 5, 1398

    براوووو👏🍃🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا