🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست اشراری بیفتد روزگار

(ثبت: 250938) شهریور 18, 1401 
دست اشراری بیفتد روزگار

 

دست اشراری بیفتد روزگار
آن زمانی ضد ارزش روی کار

منزوی مردان باتقوا زمین
روی کار افراد خاطی در دیار

 

ولی اله بایبوردی

12 / 06 / 1401

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    شهریور 18, 1401

    سلام خداوند همه آنان که برای امنیت این کشور می کوشند از بلا محفوظ بدارد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا