🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دست پاییز از آستین نگاه تو پیدا بود

(ثبت: 4752) شهریور 14, 1396 
دست پاییز از آستین نگاه تو پیدا بود

به پیشواز شهریور آغوشت آمده بودم

اما…

دست پاییز 

از آستین نگاه تو پیدا بود

و من،

در یخبندان سیاه

چشمانت

آخرین بودنم را

تسلیت گفتم…

دنیا.تیموری(ماهک)

1396/06/14

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):