🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعای عید نوروز

(ثبت: 1029) اسفند 28, 1394 
دعای عید نوروز

خدای آتش و مهر و خدای تا ابد جاوید 

خدای روز ها و شب،پدیدآرنده ی خورشیـد
خدای آرشو کـورش ، خدای آريوبرزن 
تو ای یکتای بی همتا، خدای مهربان من
دل و احوال ما نو کن،بپوشان جامه ی بخشش 
چنان کن غصه و اندوه، دهد جایش به آرامش 
بلا را دور کن از ما، بران زین خانه اهریمن 
زمین را پر کن از نیکی،تهی از بودن دشمن 
عطا کن بهترین ها را، بسوزان ریشه ی افسون 
بمیران دیو بد خواهی،که سال نو شود میمون 

“قایـــــــق خـــــــاطره هـــــــا “
بهارتان زیبا

نظرها 10 
  1. مينا امينی

    فروردین 1, 1395

    مانا باشید دوست عزیز و موفق

    • بشیر امیدی

      فروردین 6, 1395

      درود خانم امینی 

      موفق و پیروز باشید 

  2. سمانه تیموریان

    فروردین 1, 1395

    درود فراوان

    عیدتان مبارک 

    عالی بود 

    • بشیر امیدی

      فروردین 6, 1395

      درود خانم تیموریان 

      عید شما هم مبارک 

      ممنون 

      امیدوارم سال خوبی داشته باشید

  3. علی معززی

    فروردین 1, 1395

    سلام دوست عزیز

    بسیار عالی ….

    • بشیر امیدی

      فروردین 6, 1395

      درود جناب معززی 

      ممنون 

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 2, 1395

    درود بر شما جناب امیدی

    عیدانه زیبایی بود

    سپاس

    سالتون سبز

    • بشیر امیدی

      فروردین 6, 1395

      درود خانم حسن زاده 

      ممنون 

      سال پر برکت و خوبی داشته باشید 

  5. عسل رادمنش

    فروردین 3, 1395

    سلام ومهر 

    بسیار زیبا بود/مانا باشید

    • بشیر امیدی

      فروردین 6, 1395

      درود خانم رادمنش 

      ممنون 

      موفق باشید 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا