🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعوت

(ثبت: 242075) مهر 15, 1400 

 

ما را به طواف كعبه دعوت كردند

احرام نبسته قصد قربت كردند

صدها دل بشكسته غريق دردند

سجاده نشينى همه عادت كردند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا