🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دفتر امیال

(ثبت: 217981) آذر 12, 1398 

آسمان ذهن ما دم کرده است
از شعاع دید ما کم کرده است
چون دو بال فطرت ما خسته شد
دفتر امیال ما پیوسته شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. چون دو بال فطرت ما خسته شد

    عبادت و معرفت دو بالی برای پرواز به جانب کمال …

    دست مریزاد استاد

    تقدیمی : 🌸

    کرده دم ،آماس خسته ذهن ها
    گر چه گردابی جهان را فرض ما

    رهنما استاد گوید هر زمان
    میل دفتر خاطراتی بسته لا

    ولی اله بایبوردی

    12 / 09 / 1398

    🍃🍃🌿🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا