🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دفتر دل

(ثبت: 241908) مهر 10, 1400 

 

دفتر مشق دلم را خوبروئى باز كرد

نكته هاى نغز را در گوش دل آواز كرد

تا سرانگشت نجيب عشق بر قلبم نشست

در مسير نور يكباره دلم پرواز كرد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا