🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل، نشکستیم

(ثبت: 220660) دی 17, 1398 

 

تا عاشق و مستیم، الستیم چو هستیم؟!

از نرم دلی رو به رخ سنگ نشستیم

ما آینه بودیم که در قاب محبت

خود گرچه شکستیم ولی دل، نشکستیم!

 

 

 

 

نظرها
  1. 🌷🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    دی 17, 1398

    آفرین

    زیبا ست

    درود بر شما جناب جمالی

    خود گر چه شکستیم ولی دل نشکستیم

    این مهم است

    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا