🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبرجان

(ثبت: 257831) فروردین 10, 1402 

 

لبخندِ تو چون نسیم و همچون پر جان
شعـله نکـش ای اخـمِ تو آتش بر جان

جانی که به یک تبسمت در کفِ توست
آتـش چـه نیـازیسـت زدن دلبـر جان

امیر بهنام 1401/1/9

 

 

 

 

نظرها
  1. محمدحسین پژوهنده

    فروردین 10, 1402

    👍

    • امیر بهنام گل

      فروردین 13, 1402

      ســـــلام و درود 🌺🌸🍀
      متشـڪرم🥰🙏💐💐🌼🌼

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 11, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🌺🌺🌺🙏🙏🙏💐🍃

    • امیر بهنام گل

      فروردین 13, 1402

      ســـــلام و درود 🌺
      متشـڪرم بانو 🥰🙏💐💐🌸
      💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا